1.
|
Właścicielem sklepu internetowego serwet.pl jest firma SERWET.
|
2.
|
Sklep internetowy SERWET.pl dedykowany jest dla klientów z branży gastronomicznej (np. hotele, restauracje).
|
3.
|
Zamówienia mogą składać jedynie pełnoletni, zarejestrowani w sklepie użytkownicy, przy użyciu formularza zamieszczonego na stronie internetowej serwet.pl.
|
4.
|
Czas realizacji zamówienia : wysyłka kurierska realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych, od momentu odnotowania wpłaty na konto serwet.pl. Zamawiający ma na dokonanie wpłaty 7 dni, po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
|
5.
|
Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień, budzących wątpliwości, co do wiarygodności zamawiającego.
|
6.
|
Właściciel serwet.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, bądź zmian ich cen, bez wcześniejszego uprzedzenia użytkowników.
|
7.
|
Produkty oferowane w sklepie dostępne są w zbiorczych opakowaniach. Minimalne zamówienie to jeden karton danego asortymentu. Nie dopuszcza się miksowania produktów w ramach jednego opakowania zbiorczego – kartonu.
|
8.
|
Ceny towarów znajdujących się w sklepie serwet.pl wyrażone są w złotych polskich i są cenami netto. Do wskazanych cen należy doliczyć podatek VAT.
|
9.
|
Zamawiający jest zobligowany do podania na formularzu zamówienia danych adresowych firmy, nr NIP, adresu e-mail i/lub numeru telefonu, celem umożliwienia potwierdzenia zamówienia.
|
10.
|
Do zamówionego towaru załączona będzie faktura VAT.
|
11.
|
Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. Firmy świadczące usługi spedycyjne, są firmami niezależnymi od Serwet.pl.
|
12.
|
Koszty wysyłki : przy wartości zamówienia od 0 – 500,00 zł netto, opłata zgodnie z obowiązującą stawką określoną w formularzu zamówieniowym. Przy zakupach na kwotę powyżej 500,00 zł netto wysyłka jest bezpłatna.
|
13.
|
Zapłata za towar uiszczana jest z góry przelewem na konto sklepu.
|
14.
|
W przypadku ewentualnych reklamacji bądź zwrotów towaru należy skontaktować się na adres daniel@serwet.pl. Konieczne jest wówczas dostarczenie produktu na podany adres wraz z podaniem numeru zamówienia.
|
15.
|
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
|
16.
|
Oferta ważna tylko na terenie Polski.
|